Dancereports forum index
Home FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dancereports forum index -> Lounge -> Oranje wint van Mexico
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dreamer



Geregistreerd op: 10-1-2006
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Vr Jun 02, 2006 6:17 am    Onderwerp: Oranje wint van Mexico Reageer met quote

Uitgegeven: 1 juni 2006 21:56
Laatst gewijzigd: 1 juni 2006 22:27

EINDHOVEN - Het Nederlands elftal heeft donderdag in Eindhoven een oefeninterland tegen Mexico met 2-1 gewonnen. Bondscoach Marco van Basten liet voor deze gelegenheid veel beoogde basisspelers buiten zijn ploeg.

Jared Borgetti bracht de Mexicanen, op het WK ingedeeld in groep D bij Iran, Angola en Portugal, voor rust op voorsprong. John Heitinga kopte vlak na rust raak, waarna Ryan Babel korte tijd later Nederland op voorsprong bracht.


Zondag oefent Oranje voor het laatst op eigen bodem voor het vertrek naar Duitsland. Dan is het Australië van bondscoach Guus Hiddink de opponent.

Tevreden

Tevreden blikte Marco van Basten terug op de tweede van drie oefeninterlands voor de start van het WK in Duitsland. De bondscoach zag tijdens het duel met Mexico in Eindhoven de tweede keus van zijn selectie aan het werk.

"Ik ben blij met dit resultaat", verklaarde Van Basten. "Deze groep is dus ook sterk in de breedte. Dat heb ik vanavond weer gezien. Reserves zijn belangrijk. Ook op een grote eindronde. Ook reserves bepalen of je op een toernooi lang door kan spelen."

Van Basten: "Mexico speelde met het beste team. Dit was geen slechte tegenstander en toch winnen wij. Dat terwijl we niet met onze beste ploeg speelden. Daar ben ik heel content over."

bron nu.nl hup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dancereports forum index -> Lounge Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Dancereports
 
 
Powered by phpBB  © 2001, 2007 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis
Developer News