Dancereports forum index
Home FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Registreer Profiel Log in om je privé berichten te bekijken Inloggen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dancereports forum index -> Lounge -> Weggegooid zakje in Geldrop wordt dure grap door z*k
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eva



Geregistreerd op: 8-1-2006
Berichten: 18

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2006 3:38 am    Onderwerp: Weggegooid zakje in Geldrop wordt dure grap door z*k Reageer met quote

GELDROP - Het weggooien van een plastic zakje is een 75-jarige vrouw deze week komen te staan op een boete wegens het dumpen van huishoudelijk afval. Het slachtoffer maakte dat donderdag zelf wereldkundig.

Een 'alerte' milieuwachter van de gemeente Geldrop-Mierlo betrapte de vrouw maandag 'op heterdaad' toen ze het zakje in een afvalbak bij een supermarkt deponeerde. Even daarvoor had ze uit de zak dieren gevoerd bij de kinderboerderij.

Omdat er volgens de plaatselijke autoriteiten in de zak nog wat andere rommel zat, kreeg ze een bekeuring voor dumpen van afval. Kosten: 75 euro. De vrouw gaat tegen de bekeuring in beroep.

Artikel is afkomstig van de telegraaf

Dit is toch wel erg triest
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Eindhovense



Geregistreerd op: 10-2-2006
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2006 3:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Applaus voor de gemeente Geldrop zip

Het gastenboek van de gemeente Geldrop - Mierlo wordt eindelijk eens gevuld smoke

Een leuke quote van een reactie die ik daar zag:
Alfred J. Kwak schreef:
En daar sta je dan als eend, klapperend met de snavel van de felle winterkou. Een lekker maaltje gaat er in de wintermaanden wel in bij ons. Mijn soortgenoten en ik staan regelmatig vol verwachting uit te kijken naar die lieve dame met dat grijze haar die ons altijd van die heerlijke restjes brood voorziet. Het lege plastic zakje gooit ze netjes in de prullenbak, daar waar het thuis hoort. Mijn gevleugelde vrienden en ik willen namelijk geen plastic in onze eendenmaagjes. Voor haar liefdadigheid jegens ons wordt deze vriendelijke vrouw grof gestraft door een starre, onwillige ambtenaar die totaal niet begrijpt hoe de wereld in elkaar zit. U wordt bedankt wethouder. Als er hier iemand is die een bekeuring verdient, dan bent u het wel. Door uw brute, domme en onnozele optreden zullen lekkere broodkorsten aan onze snavels voorbijgaan. Namens alle eenden uit de regio Mierlo en Geldrop dienen wij onder luid gesnater een krachtig protest in. Beste wethouder, zet uw fout recht nu het nog kan! Zorg dat wij onze broodkorsten behouden!!! Was getekend, Alfred J. Kwak


drank linkje: geldrop-mierlo.nl/web/show/id=109238/discussion=109234/pagenr=1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dreamer



Geregistreerd op: 10-1-2006
Berichten: 55

BerichtGeplaatst: Vr Feb 10, 2006 8:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geldrop terror corps Shocked

Durven ze wel tegen een bejaard vrouwtje Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Dancereports forum index -> Lounge Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

Dancereports
 
 
Powered by phpBB  © 2001, 2007 phpBB Group

"Blades of Grass" Template by Will Mullis
Developer News